Konu
Apandisit Ameliyatı Olan Var mı ?
08-11-2018, 12:43:37
#2
BIaCk
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben oldum. korkulacak birşey yok. sinek ısırığı gibi alınıyor dikişler.