• 10-10-2018, 20:41:30
    #1
    Merhabalar, geçen haftalarda 2 ayrı siparişle 3 soru bankası aldım ve gelen 3. soru bankasını cuma günü geldi pazartesi tekrar kargo geldiğinde şaşırdım 3. ürünü 2 sefer göndermişler. İnternetten kırtasiye telefonundan ulaştım ürünü geri gönderin o zaman dediler, bende ertesi gün tekrar sipariş geçip ürünün ücretini ödeyeceğimi söyledim uygun olduğunu söylediler. Bir 20tl için kul hakkına da girmek istemiyorum o parayla ne ben zengin olurum ne de onlar 1 kitap kaybıyla fakir olurlar bugün aradığımda ek ürün olarak başka soru bankasınıda ekleyeceklerini dile getirmelerine rağmen ürün kalkmış.Telefonu açanlar resmen ister gönder ister gönderme havasındalar.Bu hafta içinde 3 kere aradım daha da aramak istemiyorum artık. Pazartesi günleri hariç evde değilim ve kargo firması uzakta nasıl bir yol izlemeliyim acaba ?
  • 10-10-2018, 20:43:21
    #2
    Siz üzerinize düşeni, kendinize yakışanı yapmışsınız. Kendi malının peşine düşmüyorlarsa boşverin. İlla içinizin rahat etmesi için 20 TL'lik bağışta bulunabilirsiniz, ben olsam öyle yapardım.
  • 10-10-2018, 20:50:06
    #3
    Keras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz üzerinize düşeni, kendinize yakışanı yapmışsınız. Kendi malının peşine düşmüyorlarsa boşverin. İlla içinizin rahat etmesi için 20 TL'lik bağışta bulunabilirsiniz, ben olsam öyle yapardım.
    Teşekkürler yorumunuz için, kitabı yarın kursta kaynak eksiği olan birisine vereceğim büyük ihtimalle
  • 10-10-2018, 20:54:25
    #4
    Kurumsal PLUS
    Hocam Türkçe için güzel kitap önerileri yapabilirim.
  • 10-10-2018, 20:58:57
    #5
    Ghostcastle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Türkçe için güzel kitap önerileri yapabilirim.
    Şuanda türkçe genellemesi yaparsak yayın denizinden Türkçe soru bankası ve paragraf için 2 ayrı kitap götürüyorum biraz zorlayıcı oluyor ilerleyişimde, sayısalcı olduğumdan paragraf dışı çok bunaltıyor artık 3. kere gireceğimden sınava eğer soru içerikleri giriş ve orta düzey ise pm yolu ile kaynak önerilerinizi alabilirim hocam
  • 10-10-2018, 21:55:35
    #6
    Ehrlich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, geçen haftalarda 2 ayrı siparişle 3 soru bankası aldım ve gelen 3. soru bankasını cuma günü geldi pazartesi tekrar kargo geldiğinde şaşırdım 3. ürünü 2 sefer göndermişler. İnternetten kırtasiye telefonundan ulaştım ürünü geri gönderin o zaman dediler, bende ertesi gün tekrar sipariş geçip ürünün ücretini ödeyeceğimi söyledim uygun olduğunu söylediler. Bir 20tl için kul hakkına da girmek istemiyorum o parayla ne ben zengin olurum ne de onlar 1 kitap kaybıyla fakir olurlar bugün aradığımda ek ürün olarak başka soru bankasınıda ekleyeceklerini dile getirmelerine rağmen ürün kalkmış.Telefonu açanlar resmen ister gönder ister gönderme havasındalar.Bu hafta içinde 3 kere aradım daha da aramak istemiyorum artık. Pazartesi günleri hariç evde değilim ve kargo firması uzakta nasıl bir yol izlemeliyim acaba ?
    hocam ihtiyacı olan bır arkadasa verın derim siz sonucta ustunuze dusenı yapmıssınız