Merhabalar, geçen haftalarda 2 ayrı siparişle 3 soru bankası aldım ve gelen 3. soru bankasını cuma günü geldi pazartesi tekrar kargo geldiğinde şaşırdım 3. ürünü 2 sefer göndermişler. İnternetten kırtasiye telefonundan ulaştım ürünü geri gönderin o zaman dediler, bende ertesi gün tekrar sipariş geçip ürünün ücretini ödeyeceğimi söyledim uygun olduğunu söylediler. Bir 20tl için kul hakkına da girmek istemiyorum o parayla ne ben zengin olurum ne de onlar 1 kitap kaybıyla fakir olurlar bugün aradığımda ek ürün olarak başka soru bankasınıda ekleyeceklerini dile getirmelerine rağmen ürün kalkmış.Telefonu açanlar resmen ister gönder ister gönderme havasındalar.Bu hafta içinde 3 kere aradım daha da aramak istemiyorum artık. Pazartesi günleri hariç evde değilim ve kargo firması uzakta nasıl bir yol izlemeliyim acaba ?