Siz üzerinize düşeni, kendinize yakışanı yapmışsınız. Kendi malının peşine düşmüyorlarsa boşverin. İlla içinizin rahat etmesi için 20 TL'lik bağışta bulunabilirsiniz, ben olsam öyle yapardım.