Keras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz üzerinize düşeni, kendinize yakışanı yapmışsınız. Kendi malının peşine düşmüyorlarsa boşverin. İlla içinizin rahat etmesi için 20 TL'lik bağışta bulunabilirsiniz, ben olsam öyle yapardım.
Teşekkürler yorumunuz için, kitabı yarın kursta kaynak eksiği olan birisine vereceğim büyük ihtimalle