genel anlamda tam 1 yıla yakındır blog açtım yazı giriyorum. Kısacası bir çok şeyi öğrendim.
ama asıl öğrendiğim şey
blog kuran kişilerin bir birine destek olmaması ve hep kendim yapacağım çabasında olmaları. yani şöyle diyeyim.
mesela şuan yeni blog açmış birine teklif götürsem ve dersem ki benimle ortak ol hayır diyecek. kendi hedefim var diyecek. ve böyle diyenlerin %90'ı da bu işi bırakacak. çünkü tek başına blogla paran yoksa yapamasın.
eğer 4-5 kişilik bir ekip ile bu işe girersen ne olacak herkes kazanacaktır. çünkü güncel ve genel bir blogun tutacaktır. ama bizimkiler niş bir konuda güncel olmayan bloglarla uğraşmaya devam edip bıkacaktır.
Blogcularda ki sorun
7
●152
- 28-08-2018, 00:01:05eğer güven konusunda anlaşamazsınız bile sözleşme imzalatabilirsiniz. ıslak imzalıtorino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani yeterki birlikten kuvvet doğar sözünü unutmayalım
- 28-08-2018, 00:03:00Genelde 1 kişi tembellik ediyor senin de çalışasın gelmiyor ya da sen daha çok emek harcıyorsun diğeri uğraşmıyor. Bunun önüne nasıl geçeceğiz?fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2018, 00:06:32anlaşmada şartlarda konulurtorino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama dediğin doğru insanın canını sıkar bu durum. en azından iki kafa dengi olsa süper olur
- 28-08-2018, 00:26:19kesinlikle.. ama o kişiyi bulmak biraz zor maaleseffatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2018, 00:30:44En kotu bir forum sitesinden örnek vereyim Bir arkadaşımız forumda birçok kişiye yardımcı oluyor ve birçok kişinin sorununu çözüyor
bu arkadaşımızı yarın basit Bir nedenden dolayı üyeliğini süresiz iptal ediyorlar ve arkadaşımızın bütün emekleri boşa gidiyor
Ondan dolayı Hocam kimse kimseye güvenmez
Hatta Kimse kimsenin blog sitesine makale eklemek istemez - 28-08-2018, 12:35:01aradım aradım bulamadım valatorino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

haklısınız hocam nasıl yapalım bilemiyorum. bir türlü ortak blog fikrini hayatta geçiremedimandroidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani yeterki birlikten kuvvet doğar sözünü unutmayalım