• 27-08-2018, 23:49:57
    #1
    igtr.net
    genel anlamda tam 1 yıla yakındır blog açtım yazı giriyorum. Kısacası bir çok şeyi öğrendim.
    ama asıl öğrendiğim şey

    blog kuran kişilerin bir birine destek olmaması ve hep kendim yapacağım çabasında olmaları. yani şöyle diyeyim.

    mesela şuan yeni blog açmış birine teklif götürsem ve dersem ki benimle ortak ol hayır diyecek. kendi hedefim var diyecek. ve böyle diyenlerin %90'ı da bu işi bırakacak. çünkü tek başına blogla paran yoksa yapamasın.

    eğer 4-5 kişilik bir ekip ile bu işe girersen ne olacak herkes kazanacaktır. çünkü güncel ve genel bir blogun tutacaktır. ama bizimkiler niş bir konuda güncel olmayan bloglarla uğraşmaya devam edip bıkacaktır.
  • 27-08-2018, 23:58:34
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güven meselesi.. Arkadaşımın biri gelse dese ortak olurum ama tanımadığım birine neden güveneyim emeklerim çöpe gidecek sonra belki..
  • 28-08-2018, 00:01:05
    #3
    igtr.net
    torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güven meselesi.. Arkadaşımın biri gelse dese ortak olurum ama tanımadığım birine neden güveneyim emeklerim çöpe gidecek sonra belki..
    eğer güven konusunda anlaşamazsınız bile sözleşme imzalatabilirsiniz. ıslak imzalı yani yeterki birlikten kuvvet doğar sözünü unutmayalım
  • 28-08-2018, 00:03:00
    #4
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer güven konusunda anlaşamazsınız bile sözleşme imzalatabilirsiniz. ıslak imzalı yani yeterki birlikten kuvvet doğar sözünü unutmayalım
    Genelde 1 kişi tembellik ediyor senin de çalışasın gelmiyor ya da sen daha çok emek harcıyorsun diğeri uğraşmıyor. Bunun önüne nasıl geçeceğiz?
  • 28-08-2018, 00:06:32
    #5
    igtr.net
    torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde 1 kişi tembellik ediyor senin de çalışasın gelmiyor ya da sen daha çok emek harcıyorsun diğeri uğraşmıyor. Bunun önüne nasıl geçeceğiz?
    anlaşmada şartlarda konulur ama dediğin doğru insanın canını sıkar bu durum. en azından iki kafa dengi olsa süper olur
  • 28-08-2018, 00:26:19
    #6
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlaşmada şartlarda konulur ama dediğin doğru insanın canını sıkar bu durum. en azından iki kafa dengi olsa süper olur
    kesinlikle.. ama o kişiyi bulmak biraz zor maalesef
  • 28-08-2018, 00:30:44
    #7
    En kotu bir forum sitesinden örnek vereyim Bir arkadaşımız forumda birçok kişiye yardımcı oluyor ve birçok kişinin sorununu çözüyor

    bu arkadaşımızı yarın basit Bir nedenden dolayı üyeliğini süresiz iptal ediyorlar ve arkadaşımızın bütün emekleri boşa gidiyor
    Ondan dolayı Hocam kimse kimseye güvenmez
    Hatta Kimse kimsenin blog sitesine makale eklemek istemez
  • 28-08-2018, 12:35:01
    #8
    igtr.net
    torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle.. ama o kişiyi bulmak biraz zor maalesef
    aradım aradım bulamadım vala

    androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En kotu bir forum sitesinden örnek vereyim Bir arkadaşımız forumda birçok kişiye yardımcı oluyor ve birçok kişinin sorununu çözüyor

    bu arkadaşımızı yarın basit Bir nedenden dolayı üyeliğini süresiz iptal ediyorlar ve arkadaşımızın bütün emekleri boşa gidiyor
    Ondan dolayı Hocam kimse kimseye güvenmez
    Hatta Kimse kimsenin blog sitesine makale eklemek istemez
    haklısınız hocam nasıl yapalım bilemiyorum. bir türlü ortak blog fikrini hayatta geçiremedim