torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genelde 1 kişi tembellik ediyor senin de çalışasın gelmiyor ya da sen daha çok emek harcıyorsun diğeri uğraşmıyor. Bunun önüne nasıl geçeceğiz?
anlaşmada şartlarda konulur ama dediğin doğru insanın canını sıkar bu durum. en azından iki kafa dengi olsa süper olur