Genelde 1 kişi tembellik ediyor senin de çalışasın gelmiyor ya da sen daha çok emek harcıyorsun diğeri uğraşmıyor. Bunun önüne nasıl geçeceğiz?
anlaşmada şartlarda konulur

ama dediğin doğru insanın canını sıkar bu durum. en azından iki kafa dengi olsa süper olur