genel anlamda tam 1 yıla yakındır blog açtım yazı giriyorum. Kısacası bir çok şeyi öğrendim.
ama asıl öğrendiğim şey

blog kuran kişilerin bir birine destek olmaması ve hep kendim yapacağım çabasında olmaları. yani şöyle diyeyim.

mesela şuan yeni blog açmış birine teklif götürsem ve dersem ki benimle ortak ol hayır diyecek. kendi hedefim var diyecek. ve böyle diyenlerin %90'ı da bu işi bırakacak. çünkü tek başına blogla paran yoksa yapamasın.

eğer 4-5 kişilik bir ekip ile bu işe girersen ne olacak herkes kazanacaktır. çünkü güncel ve genel bir blogun tutacaktır. ama bizimkiler niş bir konuda güncel olmayan bloglarla uğraşmaya devam edip bıkacaktır.