torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güven meselesi.. Arkadaşımın biri gelse dese ortak olurum ama tanımadığım birine neden güveneyim emeklerim çöpe gidecek sonra belki..
eğer güven konusunda anlaşamazsınız bile sözleşme imzalatabilirsiniz. ıslak imzalı yani yeterki birlikten kuvvet doğar sözünü unutmayalım