Esenlikler dilerim, birçok arkadaş çevrem sitemin 2010'dan kalma diyor. Sizce öyle mi?
Site: www.rijitsu.com
Sitem 2010'dan Kalma mı?
11
●466
- 18-07-2018, 10:26:37Renk önerilerine açığım, bu arada. Ha deyince tasarımı değiştiremem, sistem oturttum içine yani zor iş o.Sungmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2018, 10:52:54siz olayı yanlış anlamışsınızTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2018, 10:56:01orcuntuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSite 2015'ten kalma ama domain daha önce reglenmiş olabilir.agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2018, 10:56:41Tasarımı değiştirmem için var olan sistemi ona aktarmam gerek ve çok boş zaman bulmam gerekiyor. HTML5 tema önerirseniz, neden olmasın?Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site 2015'ten önce reglenmemiştir.

