Konu
Sitem 2010'dan Kalma mı?
18-07-2018, 10:26:37
#4
agg1401
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sungmert adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biraz abartmışlar. Ancak sektörüne göre uygun olmayan bir site diye düşünüyorum. Daha dinamik kendine çeken renkler ve tasarımlar kullanılmalı.
Renk önerilerine açığım, bu arada. Ha deyince tasarımı değiştiremem, sistem oturttum içine yani zor iş o.