Sitem 2010'dan Kalma mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sitem 2010'dan Kalma mı?
11
●
466
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sitem 2010'dan Kalma mı?
1
2
18-07-2018, 12:10:04
#10
orcuntuna
TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Site 2015'ten kalma
ama domain daha önce reglenmiş olabilir.
hala yanlış hocam
site tasarımı çok mu eski, nostaljik diye sormuş
18-07-2018, 15:32:49
#11
agg1401
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
@
orcuntuna
; hocam sizce site çok mu eski gözüküyor?_
18-07-2018, 21:07:43
#12
orcuntuna
agg1401 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
orcuntuna
; hocam sizce site çok mu eski gözüküyor?_
Hayir bence gayet güzel ama oyunlar nostaljik oldugu icin oyun resimleri biraz eski.gibi hissettiriyor
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler