Konu
Sitem 2010'dan Kalma mı?
18-07-2018, 21:07:43
#12
orcuntuna
agg1401 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
orcuntuna
; hocam sizce site çok mu eski gözüküyor?_
Hayir bence gayet güzel ama oyunlar nostaljik oldugu icin oyun resimleri biraz eski.gibi hissettiriyor