agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@orcuntuna; hocam sizce site çok mu eski gözüküyor?_
Hayir bence gayet güzel ama oyunlar nostaljik oldugu icin oyun resimleri biraz eski.gibi hissettiriyor