• 02-07-2018, 23:05:32
    #37
    korkuyorum.
    ama bana birşey olacak diye değil, kızımın tedavisini benden başka sürdürecek kimse kalmayacağı için. Yoksa canımın zerre kıymeti yok gözümde.

    Zaten hergün bir sürü ölü görüyorum. İnsanı ölürken görmek bir süre sonra bilinç altında psikopat bir yaşam sürmenize de sebep veriyor maalesef.
  • 02-07-2018, 23:12:15
    #38
    Olüm şifadır farzdır ALLAH'ın emridir var olmanın bir parçasıdır en güzeli tarafsızdır adaletlidir zengin fakir iyi kötü bebek yaşlı ayırt etmez. Herkesi alır Rabbimiz kalplerimize iman versin takva versin
  • 02-07-2018, 23:19:45
    #39
    Korkunca ölmüyor muyuz? Zamanı gelince öleceğini bilen ve buna rağmen hiç ölmeyecek gibi yaşayan bir canlı insan. O nedenle hani hayal ediyorum Azrail ya da ölüm meleği gelse zaman gelince muhtemelen " demek zamanımız doldu yapacak birşey yok bu durumda gidelim" derdim herhalde.
  • 02-07-2018, 23:24:19
    #40
    Ölüm olmasaydı onu icat etmek zorunda kalırdık.
  • 03-07-2018, 09:29:49
    #41
    Ölüm korkusundan da korkuncu; yaşama sevinci
  • 03-07-2018, 09:41:30
    #42
    Üyeliği durduruldu
    su kuyruğunda banka kuyruğunda sıkılan insan ölümü beklerken sıkılmaz. Nasıl bankalarda öncelikli sıra almak için uğraşıyorsak ölüm de öyle birşey zaman hızlı geçsede ölsek...
  • 03-07-2018, 09:56:26
    #43
    Ölümden korkmuyorum. Yaşam, hayırlı ise yaşat, ölüm hayırlı ise canımı al diye dua ederim Allah'a her zaman.
  • 04-07-2018, 14:57:01
    #44
    Ölümsüzlük keşfedildiğinde insanlar ölelim diye yalvaracak hocam demedi demeyin

    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ölümsüzlük keşfedilene kadar ölümün kaçınılmaz bir son olduğunu bildiğim için pek korkmuyorum açıkçası. Ama bazen ürkütmüyorda değil
  • 04-07-2018, 15:12:03
    #45
    EBT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ölümsüzlük keşfedildiğinde insanlar ölelim diye yalvaracak hocam demedi demeyin
    Ölümsüzlük keşfedildiğinde, ölümsüzlük sırrını bizimle paylaşacaklarını sanmıyorum