• 01-07-2018, 21:46:47
    #10
    Sen öleceksin.
    Seni tanıyan herkes ölecek.
    Ve sanki bu dünyaya hiç gelmemişsin gibi kimse tarafından hatırlanmayacaksın.
    Bence bu daha korkunç.
  • 01-07-2018, 21:48:57
    #11
    Bu konudan birçok konu doğabilir

    Ölümden sonra hayat var mı ?
    Reekarnasyon filan...
  • 01-07-2018, 21:49:29
    #12
    Biz ölücez belki torunlarımız vay be dedemiz 1 temmuz 2018 de ne yazmış dicekler.Ölmekten korkmuyorum Unutulmaktan Korkuyorum.
  • 01-07-2018, 21:49:33
    #13
    ölümün bile hayırlısı gerçekten huzurlamı, acıylamı
  • 01-07-2018, 21:52:35
    #14
    Sırf beni seven birkaç insan hatrına ölmemem gerek, yoksa çok da korkulacak bir şey değil. Geldik, gideceğiz.
  • 01-07-2018, 21:59:41
    #15
    Biz yaşarken ölmüşüz, az önce 5 senelik sevdiğimden ayrıldım ve bu sefer tamamen bitti. Allah herkese hayırlı ölümler nasip eylesin.
  • 01-07-2018, 22:19:06
    #16
    - Her nefs ölümü tadacaktır.. (ankebut 57 )
    - Muhtemelen ruhlarımız ölmüyor nefsimiz bunu tadacak ve inkarcılarınki söküp alınacak.. müminlerinki şefkatle alınacak.. ( Naziat süresi 1-5)
    - En uzun yaşamak isteyenler yahudilerdir .. 1000 yıl yaşamak isterler.. Bunuda günahlarının çok olduğunu bildiğinden cehennemden bir kaçış gibi görüyolar sanırım. (Bakara 96.)
    - Erken ölüm neden var .. genç yaşta ölenlere haksızlık değil mi ? Ya gerçeğe ulaşamadan ölürsek gibi sorularınızın yanıtıda yandaki ayettedir (Fatır 37)
    - İnsan ömrüde başlarda çok uzundu zamanla Rabbimin rahmeti olarak kısaldı.. Çünki sınavdayız ve zorlu geçiyor.. Uzun ömür müminler için iyi bişe değil. İnkarcılar içinse kendileri adına iyi bişemiş gibi görünüp aslında günahlarını artıran bi durum.. Onlar adınada iyi bişey değil .. Kısaca insan ömrü 950 yıl iken şuan 70-100 yıl arasında yaşanıyor.. (Ankebut 14)
    - Şehitlere ölüler demeyin bilakis diridirler.. (Bakara 154)


    Ölümle alakalı aklıma gelen ayetler bunlar.. Özetlemek gerekirse Rabbim kimseye haksızlık etmeden hakettiğinden fazla fazla veriyor.. Allah imanlı ölebilmeyi nasip etsin .. Çünki gerçek yaşam burası değil..
  • 01-07-2018, 22:25:07
    #17
    Ölmek sorun değilde, seni sevenleri üzülecekleri, senin sevdiklerini bir daha göremeyeceğin ve dünyada yapmak isteyip de yapamadıkların işte bunlar insanı korkutuyor.
  • 01-07-2018, 22:28:41
    #18
    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ölümden korkmuyorum. Ama ölememekten korkuyorum.

    Allah hayırlı ölümler nasip etsin.
    Aynen, gelen ölüm bile olsa hoşgelir sefa gelir. Tek sıkıntı Allah ölümün bile hayırlısını versin, namerdi bırak sevdiğine bile muhtaç etmesin insanı..