kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ölümden korkmuyorum. Ama ölememekten korkuyorum.

Allah hayırlı ölümler nasip etsin.
Aynen, gelen ölüm bile olsa hoşgelir sefa gelir. Tek sıkıntı Allah ölümün bile hayırlısını versin, namerdi bırak sevdiğine bile muhtaç etmesin insanı..