korkuyorum.
ama bana birşey olacak diye değil, kızımın tedavisini benden başka sürdürecek kimse kalmayacağı için. Yoksa canımın zerre kıymeti yok gözümde.

Zaten hergün bir sürü ölü görüyorum. İnsanı ölürken görmek bir süre sonra bilinç altında psikopat bir yaşam sürmenize de sebep veriyor maalesef.