• 13-06-2018, 01:35:16
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar merhaba,

    Win10 (1803) a yeni geçiş sağladımda bu ağ içerisinde dosya paylaşımını nasıl yapcağız birtürlü anlayamadım

    Win7de falan ağ arasında pcler birbirini görüp paylaşım yapabiliyorduk veya dosya çekebilşiyorduk?
  • 13-06-2018, 01:41:25
    #2
    Merhaba,
    Anladığım kadarıyla Windows 10 1803 güncelleştirmesini alan cihazlarınızdan, bu güncelleştirmeyi almamış olan bilgisayardaki dosyalara ulaşamadığınızı belirtmişsiniz.
    Windows 10 1803 güncelleştirmesi ile, HomeGroup özelliği kaldırıldığından, güncellemeyi alan bilgilsayarlarınızda, güncelleştirmeyi almamış olan bilgisayarınızı görmeniz mümkün olmaz. Dosyaları paylaşmak için Dosya Gezgini’nde dosya paylaşma makalesindeki yöntemleri kullanabilirsiniz.
    Konuyla ilgili daha fazla bilgiye, Windows 10'da ağ üzerinden dosya paylaşımı değişiklikleri makalesinden ulaşabilirsiniz.
    Başka herhangi bir sorunuz olursa çekinmeden bizimle yeniden iletişim kurabilirsiniz.

    Saygılar,

    alıntıdır.
  • 13-06-2018, 01:47:41
    #3
    Ağ ve paylaşım merkezinden dosya paylaşımına izin verin sonrasında parola korumalı dosya paylaşımını kapatın ardından;

    Çalıştır kısmına “gpedit.msc” yazın

    “Yerel Grup İlkesi / Bilgisayar yapılandırması / Yönetim şablonları / Ağ / Ağ bağlantıları /

    Lanman iş istasyonu / “Güvenli olmayan konuk oturum açma işlemlerini etkinleştir” <Etkin>”

    Yaptınızmı sorununuz kalkar.
  • 13-06-2018, 01:59:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    EditAbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağ ve paylaşım merkezinden dosya paylaşımına izin verin sonrasında parola korumalı dosya paylaşımını kapatın ardından;

    Çalıştır kısmına “gpedit.msc” yazın

    “Yerel Grup İlkesi / Bilgisayar yapılandırması / Yönetim şablonları / Ağ / Ağ bağlantıları /

    Lanman iş istasyonu / “Güvenli olmayan konuk oturum açma işlemlerini etkinleştir” <Etkin>”

    Yaptınızmı sorununuz kalkar.
    Yanıtın için teşekkür ederim:

    http://prntscr.com/ju8rvj
    http://prntscr.com/ju8ryq
    http://prntscr.com/ju8s30
    http://prntscr.com/ju8s9p


    Bilgisayarlarda sabit ip var ve peş peşe ancak yine bilgisayarlar birbirlerini görmüyor her 2 pc içinde uyguladım



    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Anladığım kadarıyla Windows 10 1803 güncelleştirmesini alan cihazlarınızdan, bu güncelleştirmeyi almamış olan bilgisayardaki dosyalara ulaşamadığınızı belirtmişsiniz.
    Windows 10 1803 güncelleştirmesi ile, HomeGroup özelliği kaldırıldığından, güncellemeyi alan bilgilsayarlarınızda, güncelleştirmeyi almamış olan bilgisayarınızı görmeniz mümkün olmaz. Dosyaları paylaşmak için Dosya Gezgini’nde dosya paylaşma makalesindeki yöntemleri kullanabilirsiniz.
    Konuyla ilgili daha fazla bilgiye, Windows 10'da ağ üzerinden dosya paylaşımı değişiklikleri makalesinden ulaşabilirsiniz.
    Başka herhangi bir sorunuz olursa çekinmeden bizimle yeniden iletişim kurabilirsiniz.

    Saygılar,

    alıntıdır.
    Ben açıklayamamışım, win7den win10a geçiş yaptım ve güncelleştirmeleri yaptım her 2 pcdede her 2 pc 1803 güncelleştirmesinde
  • 13-06-2018, 02:03:16
    #5
    Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanıtın için teşekkür ederim:

    http://prntscr.com/ju8rvj
    http://prntscr.com/ju8ryq
    http://prntscr.com/ju8s30
    http://prntscr.com/ju8s9p


    Bilgisayarlarda sabit ip var ve peş peşe ancak yine bilgisayarlar birbirlerini görmüyor her 2 pc içinde uyguladım





    Ben açıklayamamışım, win7den win10a geçiş yaptım ve güncelleştirmeleri yaptım her 2 pcdede her 2 pc 1803 güncelleştirmesinde
    windows tuşu + r ile çalıştırı açıp oraya bağlanmak istediğiniz \\makinaismi yada \\makinaipadresi şeklinde yazarmısınız ne diyor?
  • 13-06-2018, 02:10:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    EditAbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    windows tuşu + r ile çalıştırı açıp oraya bağlanmak istediğiniz \makinaismi yada \makinaipadresi şeklinde yazarmısınız ne diyor?
    Laptoptan masaüstüne iip ile bağlantı yapmaya çalıştığımda "windows \xxxx ögesine erişemiyor" hatasını veriyor fakat masaüstünden laptopa ip ile bağlanmaya çalıştığımda kullanıcı adı ve şifre soruyor.
  • 13-06-2018, 02:11:42
    #7
    isterseniz bağlanıp bakalım bir yeri atlıyorsunuz.
  • 13-06-2018, 02:24:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    EditAbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isterseniz bağlanıp bakalım bir yeri atlıyorsunuz.
    Masaüstü laptopa şuan direk bağlantı sağladı. Laptoptaki ayarları kontrol edip aynısını masaüstüne uygulayacağım



    EditAbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isterseniz bağlanıp bakalım bir yeri atlıyorsunuz.
    Hocam sorunu çözdüm sorun antivirüs progrmından kaynaklanıyormuş. Antivirüsün güvenlik duvarını kapatınca düzeldi. İlginiz için teşekkür ederim
  • 13-06-2018, 02:28:03
    #9
    Aklıma geldi ama ihtimal vermedim.

    Geçmiş olsun.