Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanıtın için teşekkür ederim:

http://prntscr.com/ju8rvj
http://prntscr.com/ju8ryq
http://prntscr.com/ju8s30
http://prntscr.com/ju8s9p


Bilgisayarlarda sabit ip var ve peş peşe ancak yine bilgisayarlar birbirlerini görmüyor her 2 pc içinde uyguladım





Ben açıklayamamışım, win7den win10a geçiş yaptım ve güncelleştirmeleri yaptım her 2 pcdede her 2 pc 1803 güncelleştirmesinde
windows tuşu + r ile çalıştırı açıp oraya bağlanmak istediğiniz \\makinaismi yada \\makinaipadresi şeklinde yazarmısınız ne diyor?