windows tuşu + r ile çalıştırı açıp oraya bağlanmak istediğiniz \makinaismi yada \makinaipadresi şeklinde yazarmısınız ne diyor?
Laptoptan masaüstüne iip ile bağlantı yapmaya çalıştığımda "windows \xxxx ögesine erişemiyor" hatasını veriyor fakat masaüstünden laptopa ip ile bağlanmaya çalıştığımda kullanıcı adı ve şifre soruyor.