Arkadaşlar merhaba,

Win10 (1803) a yeni geçiş sağladımda bu ağ içerisinde dosya paylaşımını nasıl yapcağız birtürlü anlayamadım

Win7de falan ağ arasında pcler birbirini görüp paylaşım yapabiliyorduk veya dosya çekebilşiyorduk?