• 03-06-2018, 00:53:06
    #1
    Üyeliği durduruldu
    En kısa ve en ekonomik nasıl giderim? Kendi aracımla gideceğim. Osmangazi köprüsünü kullanmayı düşünüyorum geliş gidiş 150 TL köprü geçiş ücreti var. 150 TL haricinde ne kadar benzin ihtiyacım olur? Feribotla daha mı uyguna gelir?
  • 03-06-2018, 00:55:25
    #2
    feribot 50 tl felandı hocam 55 tlde olabilir.
  • 03-06-2018, 00:56:41
    #3
    Feribot gidiş dönüş 100₺ sanırım. Tek gidiş ise 55₺ idi.

    Vaktim değerli arabalı feribotu beklemek istemiyorum diyorsanız köprüyü kullanmanızı tavsiye ederim, pahalı olduğu için kimse kullanmıyor pek sakin oluyor.
  • 03-06-2018, 00:57:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    r10maina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    feribot 50 tl felandı hocam 55 tlde olabilir.
    Bu hafta için baktığımda arabalı feribot 115 TL hocam



    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Feribot gidiş dönüş 100₺ sanırım. Tek gidiş ise 55₺ idi.

    Vaktim değerli arabalı feribotu beklemek istemiyorum diyorsanız köprüyü kullanmanızı tavsiye ederim, pahalı olduğu için kimse kullanmıyor pek sakin oluyor.
    Feribot ile ne kadar sürer hocam yolculuk bilginiz var mı?
  • 03-06-2018, 01:00:25
    #5
    Gigrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hafta için baktığımda arabalı feribot 115 TL hocam




    Feribot ile ne kadar sürer hocam yolculuk bilginiz var mı?
    Sadece feribot 45 dakika sürüyor. Ama feribotu beklemesi, feribottan inmesi vs. zaman kaybettiriyor. Eğer söylediğiniz gibi feribotla geçiş 115 TL ise aradaki farkı da verip osmangazi köprüsünden geçmeniz bence daha mantıklı olacaktır.
  • 03-06-2018, 01:00:26
    #6
    Gigrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hafta için baktığımda arabalı feribot 115 TL hocam




    Feribot ile ne kadar sürer hocam yolculuk bilginiz var mı?
    Feribot kalktıktan sonra ortalama 35-40dk sürüyor
  • 03-06-2018, 01:03:01
    #7
    Üyeliği durduruldu
    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece feribot 45 dakika sürüyor. Ama feribotu beklemesi, feribottan inmesi vs. zaman kaybettiriyor. Eğer söylediğiniz gibi feribotla geçiş 115 TL ise aradaki farkı da verip osmangazi köprüsünden geçmeniz bence daha mantıklı olacaktır.
    Feribot ortalama 200 TL tutuyor ve yolculuk süresi de hemen hemen 1.5 saat sürüyor. 150 TL körpü geçişi ve 100 TL benzin ile aynı sürede gidebilirim diye düşünüyorum. Maksimum 2 saat sürecek sanırım feribot kullanmazsam. Kararsız kaldım hangisi avantajlı olur diye.
  • 03-06-2018, 01:08:36
    #8
    işinize yarar mı bilmem ama : arabayla gitmek zorunda değilseniz, sabiha gökçenden bursa otogar 30 tl, max 90 dk.
  • 03-06-2018, 01:11:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    mezevolta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işinize yarar mı bilmem ama : arabayla gitmek zorunda değilseniz, sabiha gökçenden bursa otogar 30 tl, max 90 dk.
    Oturduğum yerden sabiha gökçene 1.5 saatte gidiyorum hocam ve araba zorunlu