FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece feribot 45 dakika sürüyor. Ama feribotu beklemesi, feribottan inmesi vs. zaman kaybettiriyor. Eğer söylediğiniz gibi feribotla geçiş 115 TL ise aradaki farkı da verip osmangazi köprüsünden geçmeniz bence daha mantıklı olacaktır.
Feribot ortalama 200 TL tutuyor ve yolculuk süresi de hemen hemen 1.5 saat sürüyor. 150 TL körpü geçişi ve 100 TL benzin ile aynı sürede gidebilirim diye düşünüyorum. Maksimum 2 saat sürecek sanırım feribot kullanmazsam. Kararsız kaldım hangisi avantajlı olur diye.