r10maina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
feribot 50 tl felandı hocam 55 tlde olabilir.
Bu hafta için baktığımda arabalı feribot 115 TL hocam



StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Feribot gidiş dönüş 100₺ sanırım. Tek gidiş ise 55₺ idi.

Vaktim değerli arabalı feribotu beklemek istemiyorum diyorsanız köprüyü kullanmanızı tavsiye ederim, pahalı olduğu için kimse kullanmıyor pek sakin oluyor.
Feribot ile ne kadar sürer hocam yolculuk bilginiz var mı?