Feribot gidiş dönüş 100₺ sanırım. Tek gidiş ise 55₺ idi.

Vaktim değerli arabalı feribotu beklemek istemiyorum diyorsanız köprüyü kullanmanızı tavsiye ederim, pahalı olduğu için kimse kullanmıyor pek sakin oluyor.