• 29-05-2018, 13:11:48
    #1
    Evlenme ödeneği yani çeyiz parası için yaklaşık 1 ay 5 gün önce başvuruda bulundu eşim. Babasından yetim maaşı alıyordu. 18 Nisanda Ziraat Bankasına gönderildi şeklinde ssk'dan 11 gün önce mesaj geldi. Lakin bankada para görünmüyor. Daha önce işlem yapan oldu mu? Başvuruda bulunduğumuz SSK'dan net bir cevap alamıyoruz 170'e başvuru yaptık bekliyoruz.
  • 29-05-2018, 13:22:25
    #2
    evlenince mi veriyorlar evlenmeden önce mi
  • 29-05-2018, 13:26:08
    #3
    SecureBacklink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evlenme ödeneği yani çeyiz parası için yaklaşık 1 ay 5 gün önce başvuruda bulundu eşim. Babasından yetim maaşı alıyordu. 18 Nisanda Ziraat Bankasına gönderildi şeklinde ssk'dan 11 gün önce mesaj geldi. Lakin bankada para görünmüyor. Daha önce işlem yapan oldu mu? Başvuruda bulunduğumuz SSK'dan net bir cevap alamıyoruz 170'e başvuru yaptık bekliyoruz.
    Hocam telefondan uğraşmayın ilgili kuruma gidin direk oradan sorgulama yapın. Bizede öyle bir şey olmuştu kurumdan direk hallettik.
  • 29-05-2018, 13:26:56
    #4
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evlenince mi veriyorlar evlenmeden önce mi
    Yetim aylığı alanlara evlendikten yani resmi nikah olduktan sonra aldığı aylığın 24 katı kadar veriliyor.



    uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam telefondan uğraşmayın ilgili kuruma gidin direk oradan sorgulama yapın. Bizede öyle bir şey olmuştu kurumdan direk hallettik.
    İlgili kurum farklı şehirde hocam o yüzden gel/git sıkıntı. Kurumu arıyorum adamlar telefonu yüzümüze kapatıyor. 170 üzerinden bilgi istedim sonucu bekliyorum. Ona göre bimer üzerinden başvuru yapacağım. Siz kaç gün/ayda aldınız?
  • 29-05-2018, 14:07:45
    #5
    SecureBacklink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yetim aylığı alanlara evlendikten yani resmi nikah olduktan sonra aldığı aylığın 24 katı kadar veriliyor.





    İlgili kurum farklı şehirde hocam o yüzden gel/git sıkıntı. Kurumu arıyorum adamlar telefonu yüzümüze kapatıyor. 170 üzerinden bilgi istedim sonucu bekliyorum. Ona göre bimer üzerinden başvuru yapacağım. Siz kaç gün/ayda aldınız?
    Kaç günde aldığımızı hatırlamıyorum hocam ama kuruma gittik hemen çözüldü.
  • 29-05-2018, 15:16:19
    #6
    R10'dan bir kardeşimiz yardımcı oldu. Konu kapanabilir, teşekkürler.