DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evlenince mi veriyorlar evlenmeden önce mi
Yetim aylığı alanlara evlendikten yani resmi nikah olduktan sonra aldığı aylığın 24 katı kadar veriliyor.



uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam telefondan uğraşmayın ilgili kuruma gidin direk oradan sorgulama yapın. Bizede öyle bir şey olmuştu kurumdan direk hallettik.
İlgili kurum farklı şehirde hocam o yüzden gel/git sıkıntı. Kurumu arıyorum adamlar telefonu yüzümüze kapatıyor. 170 üzerinden bilgi istedim sonucu bekliyorum. Ona göre bimer üzerinden başvuru yapacağım. Siz kaç gün/ayda aldınız?