evlenince mi veriyorlar evlenmeden önce mi
Yetim aylığı alanlara evlendikten yani resmi nikah olduktan sonra aldığı aylığın 24 katı kadar veriliyor.
Hocam telefondan uğraşmayın ilgili kuruma gidin direk oradan sorgulama yapın. Bizede öyle bir şey olmuştu kurumdan direk hallettik.
İlgili kurum farklı şehirde hocam o yüzden gel/git sıkıntı. Kurumu arıyorum adamlar telefonu yüzümüze kapatıyor. 170 üzerinden bilgi istedim sonucu bekliyorum. Ona göre bimer üzerinden başvuru yapacağım. Siz kaç gün/ayda aldınız?