Yetim aylığı alanlara evlendikten yani resmi nikah olduktan sonra aldığı aylığın 24 katı kadar veriliyor.
İlgili kurum farklı şehirde hocam o yüzden gel/git sıkıntı. Kurumu arıyorum adamlar telefonu yüzümüze kapatıyor. 170 üzerinden bilgi istedim sonucu bekliyorum. Ona göre bimer üzerinden başvuru yapacağım. Siz kaç gün/ayda aldınız?
Kaç günde aldığımızı hatırlamıyorum hocam ama kuruma gittik hemen çözüldü.