Evlenme ödeneği yani çeyiz parası için yaklaşık 1 ay 5 gün önce başvuruda bulundu eşim. Babasından yetim maaşı alıyordu. 18 Nisanda Ziraat Bankasına gönderildi şeklinde ssk'dan 11 gün önce mesaj geldi. Lakin bankada para görünmüyor. Daha önce işlem yapan oldu mu? Başvuruda bulunduğumuz SSK'dan net bir cevap alamıyoruz 170'e başvuru yaptık bekliyoruz.
Hocam telefondan uğraşmayın ilgili kuruma gidin direk oradan sorgulama yapın. Bizede öyle bir şey olmuştu kurumdan direk hallettik.