• 17-05-2018, 22:17:12
    #10
    Birisi duruma el koysun bence https://resmim.net/f/ewGdu8.jpg
  • 17-05-2018, 22:17:06
    #11
    Konuya tıkladığımda 1 yorum vardı açıldığında 8 yorum vardı
  • 17-05-2018, 22:20:32
    #12
    R10 u açınca fanlar son hızıyla dönmeye başlıyor. Sadece bende mi var?
    Yine mi mining virüsü yediler acaba.
  • 17-05-2018, 22:32:13
    #13
    Harbiden baya kişi de okuyor ve malesef ara ara oluyor böyle... Keşke olmasa
  • 17-05-2018, 22:33:36
    #14
    Burnuma kötü kokular gelmeye başladı. cpu tavan yaptı r10'a girince. Yönetim müdahale eder umarım.
  • 17-05-2018, 22:36:41
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Türk telekomun günahını almış
  • 17-05-2018, 22:42:24
    #16
    Yavaşlık bugün epey bir fark ediliyor. Ayrıca kendim 2-3 tarayıcı ve sanırsam 30-40 sekme genelde açık çalışıyorum ama r10 a girince pc çıldırıyo, bende kapatıp kapatıp açıyorum
  • 17-05-2018, 22:55:00
    #17
    ddos felan mi atiliyor ne oluyor
  • 17-05-2018, 23:12:45
    #18
    cpu bir anda %57ye fırladı hayırlısı diyelim