R10 Yavaşlık??? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Yavaşlık???
21
●
1.248
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 Yavaşlık???
1
2
3
17-05-2018, 22:17:12
#10
aadilenn
Birisi duruma el koysun bence
https://resmim.net/f/ewGdu8.jpg
17-05-2018, 22:17:06
#11
Beansandrice
Konuya tıkladığımda 1 yorum vardı açıldığında 8 yorum vardı
17-05-2018, 22:20:32
#12
Type
R10 u açınca fanlar son hızıyla dönmeye başlıyor. Sadece bende mi var?
Yine mi mining virüsü yediler acaba.
17-05-2018, 22:32:13
#13
MelihCan
Harbiden baya kişi de okuyor ve malesef ara ara oluyor böyle... Keşke olmasa
17-05-2018, 22:33:36
#14
turx
Burnuma kötü kokular gelmeye başladı. cpu tavan yaptı r10'a girince. Yönetim müdahale eder umarım.
17-05-2018, 22:36:41
#15
SKDesign
Üyeliği durduruldu
Türk telekomun günahını almış
17-05-2018, 22:42:24
#16
Blackstar
Yavaşlık bugün epey bir fark ediliyor. Ayrıca kendim 2-3 tarayıcı ve sanırsam 30-40 sekme genelde açık çalışıyorum ama r10 a girince pc çıldırıyo, bende kapatıp kapatıp açıyorum
17-05-2018, 22:55:00
#17
theykk
ddos felan mi atiliyor ne oluyor
17-05-2018, 23:12:45
#18
mselimdgn
cpu bir anda %57ye fırladı hayırlısı diyelim
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler