R10 Yavaşlık??? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Yavaşlık???
21
●
1.248
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 Yavaşlık???
1
2
3
17-05-2018, 23:24:37
#19
BraveMan
Üyeliği durduruldu
baya yavaşlık var ve kendi web sitem ise komple kapandı
17-05-2018, 23:57:20
#20
CreedLeo
CPU %60-%69 civarı hadi hayırlısı baya yavaş site.
18-05-2018, 00:07:33
#21
Panthera
Kurumsal PLUS
Şuan bende hızlandı. Hemde çok hızlandı. Eskisinden dahada hızlı gibi geliyor.
Edit: Eski yavaşlığa geri döndü. Hız fena halde dalgalanıyor.
18-05-2018, 00:15:53
#22
Coşkun Çetin
Administrator
Farklı bir saldırı vardı şuanda ona bakıyoruz arkadaşlar.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler