R10 Yavaşlık???
21
●1.248
- 17-05-2018, 22:04:09Site sizde de kasıyor mu? Benlik birşey olduğunu sanmıyorum çünkü diğer sitelerde problem yok. Bir problem varsa sebebini bilen var mı ?
- 17-05-2018, 22:13:09evet cok kasıyor bende tam bunu sorucaktim
sebebi ne acaba hit te okadar yok yani 40 bini goren yer 2 binde cokerse sikinti var demek 😀 ya da host degistiler ama site kisa surede olsa dns dns aktarirken giderdi ilginç valla
epeyce yavaş