Konu
R10 Yavaşlık???
17-05-2018, 22:42:24
#16
Blackstar
Yavaşlık bugün epey bir fark ediliyor. Ayrıca kendim 2-3 tarayıcı ve sanırsam 30-40 sekme genelde açık çalışıyorum ama r10 a girince pc çıldırıyo, bende kapatıp kapatıp açıyorum