• 24-04-2018, 00:06:54
    #10
    wanted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen bu arkadaş spor hocası ve dükkanı vardı bu tür malzemeler satıyordu ve kendide kullanıyordu şok olduk ya gençecik adam 33 yaşındaydı sadece..
    Merhaba, supplement ile steroidleri karıştırmayın, bu konuda çok yanlıs bilgilerin döndüğü bir ülkemiz var, ikisi birbirinden farklıdır. Supplementler zararlı değil aksine ölçülü ve amacına uygun kullandığı zamanlarda insan sağlığına faydalıdır. Steroidler ise özellikle üst düzey yarışmacıların kullanmak zorunda kaldığı tehlikeli sayılabilecek ek maddelerdir.
  • 24-04-2018, 01:50:52
    #11
    Üyeliği durduruldu
    wanted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şiddetle uyarıyorum bu tür şeyleri çok kullanmayın daha bu hafta bu tür şeyleri çok kullanan 33 yaşında tanıdığım birisi spor salonunda kalp kriziden vefat etti....
    İmkansız.
  • 24-04-2018, 01:55:52
    #12
    Konu biraz dağıldı gibi, asıl soruma cevap aramaktan ziyade çözüm arıyorum. Tavsiye de bulunanları mutlaka dikkate alıyorum. Ben hemen her şeyi anında yapacak birisi değilim (yani bu tür durumlar da) tavsiyeleriniz olur ise seve seve dinlerim.
  • 24-04-2018, 09:15:31
    #13
    mirahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    protein tozu / bcaa / kreatin / glutamin / arginine / beta alanine ve benzeri GIDA TAKVİYESİ ÜRÜNLER kalp krizi yaşatmaz! arkadaşınız ya gizliden iğneleniyordur yada başka sebepten vefat etmiştir. ölüm sebebini bilmeden star haberin yaptığı protein tozundan öldü tarzı haberler gibi yorum yapmayın. koyun ölüm sebebinin toz oldugunun kanıtını inanalım. yada yanlış yönlendirmeyin!


    eylül'ün 25inde 68 kilo başladım şu an 85 kiloyum. yağsız kilo aldım kas kütlesi olarak. kullandığım takviyeler şunlar;


    1x hardline pro gainer (5kg)
    2x bigjoy mass gainer (5kg)
    1x weider whey protein
    1x weider creapure kreatin
    1x hardline kreatin monohidrat


    ve evet ölmedim. hatta babam hastanede memur oldugu için ayarladı sağolsun başhekim kan tahlilimi inceledi TERTEMİZ ÇIKTI. ne kullanıyorsan bana da söyle ben de kullanayım problem yok abartmadan kullan dedi. kan tahlili raporlarını atabilirim isteyene...


    şimdi konu sahibi arkadaşın önerisine gelirsek yapacağın iş basit kardeşim;
    şu kombini alacaksın: https://www.supplementler.com/urun/o...binasyonu-7666


    sporun bitince whey tozdan 1 ölçek suyla içeceksin. spor sırasında da bcaa tozdan 1 ölçek içtiğin suya katacaksın. spor sırasında onu içeceksin istedigin gibi. çilek-kivi olanı tavsiye ederim.
    başka da bişey almana gerek yok. önemli olan takviye değil düzgün beslenme. iyi eğlenceler...
    Ben protein tozu yada şu'dur diye direkt bir şey söylemedim bu tür şeyler söyledim. Yani bu adamın bu ürünleri satması, her gün önümde peynir ekmek gibi bu tür şeyleri tüketmesi, spor hocası olması, ve spor salonunda kalp krizi geçirmesi tesadüf mü?

    Engin07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmkansız.
    Yalan söylemeye mecbur değilim.
  • 24-04-2018, 12:07:44
    #14
    Üyeliği durduruldu
    wanted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben protein tozu yada şu'dur diye direkt bir şey söylemedim bu tür şeyler söyledim. Yani bu adamın bu ürünleri satması, her gün önümde peynir ekmek gibi bu tür şeyleri tüketmesi, spor hocası olması, ve spor salonunda kalp krizi geçirmesi tesadüf mü?
    Yalan söylemeye mecbur değilim.
    Tesadüf değil benim ev arkadaşım spor hocası, salonda herkesin önünde sizin belirttiğiniz gibi protein tozu kullanıyor görünüyor sadece ama evde ne yaptığını ben biliyorum gerçi bıraktırdım şimdi kendiside istedi bırakmayı evde vurduğu iğneleri çünkü saçı dökülmeye başladı Steroid kaynaklı. Yani salonda gidip zaten patır kütür iğne vurmaz bu ürünler yasal olarak satışı olmayan ürünler.


    Protein Tozu vs. supplement olarak geçen ürünler kullanmayı bildiğiniz sürece DOKTORLAR tarafından da önerilen ürünler. Sağlık bakanlığı tarafından açıklamaları incelerseniz günlük bir insanın protein ihtiyacını rahatlıkla hesaplayabilir ve alamadığınız takdirde bunu besin yoluyla doktorunuza danışırsanız (tabi bunun ne olduğunu bilmeyen doktor sayısı oldukça fazla) onlarda önerecektir ya da beslenme uzmanları. Şimdi 150 gram protein ihtiyacının 150'sini protein tozundan karşılarsan elbette bu sefer bünye iflas eder diğer kaynakları alamadığın için fakat normal beslenerek standart 70-80 gram alırsın spor yaptığın için ortalama 2'ye katlanan protein ihtiyacını kapatabilmek için protein tozu takviyesi kullanırsın (bu sadece bir örnek) Bu ürünün bilinen tek yan etkisi SÜTE alerjiniz varsa Protein Tozları Süttten yapıldığı için alerjiniz devreye girecektir kullanmayın ama yoksa hiçbir olumsuz etkisi bulunmamaktadır bilimsel olarak araştırılmış kanıtlanmış T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı satılan ürünlerdir zaten.
  • 24-04-2018, 21:41:07
    #15
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, düzenli olarak spor yapar kütle için ağırlık kaldırırım. Üst düzey bir kombin yapmak istiyorum, supplementler konusunda iyi olan bodyci abilerimiz kardeşlerimiz var mı acaba?

    Boyum: 1.86
    Kilom: 91

    Amacım kilo vermek değil. Kardiyoya fazla zaman ayırmıyorum salonda, dışarıda bisiklete çıkıyorum (hiç yapmıyorum desem 35-40 km yapıyorum), parkta hızlı yürüyüş ardından da ip atlarım (en çok sevdiğim kardiyo diyebilirim).

    Şimdi sizden ricam, bana önerebileceğiniz üst düzey supplement kombini. Bir de tam olarak nasıl kullanacağımı yazarsanız çok memnun olurum.
    Hocam bazıları boş yapmış takmayın. Supplement zararlıdır vs diyenler her gün fast food yiyip sonrasında sigara içen tipler. Takılmayın onlara.
    Her şeyin fazlası zararlıdır. Bu supplement ürünlerinde de geçerlidir. Hepsinden yeteri miktarda almalısınız. Örnek olarak çok protein tozu içerseniz karaciğerde yağlanma olur sağlık sorunları yaşarsınız. Maşallah herkes bir şey bilmeden ana haberlerde ki gibi kötülemiş

    Şu türk mileti streoid ile supplement ayrımını yapamıyor. Artık farkındaysanız xxx nutrion tarzından reklamlar bile çıkıyor televizyonlarda. Zararlı olsa sağlık bakanlığı ülkeye sokup reklam yaptırmasına izin verir mi ?


    -----


    Kardeşim ben profesyonel değilim ama kendi edindiğim tecrübelerle sana bildiklerimi aktaracağım.
    Bence boyuna göre kilon fazla. 80-85 ideal senin için tabi az yağlı şeklilde...

    Yağ vermeyede çalışmalısın. Kas ağrısı olmaması, cardio yaparken kastan gitmemesi ve kasların hızlıca toparlanması için BCAA (aminoasit) alabilirsin. Bu zamana kadar çok BCAA denedim. Geçenlerde aldığım "Sci-Mx BCAA Intra Hardcore 480 Gr" ürününü çok beğendim. Tadı da çok güzel. Eğer alırsan portakallı almanı tavsiye ederim.

    Protein tozu olarak Weider Premium Whey çikolatalı aromalısını öneririm. Ama fiyatı biraz tuzlu. İçerisindeki besin değerleri ve ham madde kalitesi diğerlerine göre daha iyi. Ama bu çok pahalı bana başka bir ürün öner dersen Nutrend %100 Whey Protein kurabiye aromalısını öneririm.

    Ne kadardır spor yapıyorsun bilmiyorum ama eğer daha yeniysen supplement kullanımına 1. aydan sonra başlamanı öneririm. İlk ay izole hareketlerde tüm kas gruplarını çalıştırmalısın daha sonra bölge bölge çalışarak zamanla güzel bir vücut yapabilirsin. Sonuçta bu besinler takviye edici ürünler. Kullandıktan sonra 1 ayda Arnold gibi olmayı bekleme. Her şey beslenme ve antrenmanda bitiyor.

    Mesela Creatin ürünüde var ama bu genelde kışın kullanılıyor. Vücutta su tutuyor kütle kazanmanı kolaylaştırıyor. Ancak seni olduğundan daha kilolu gösterebilir. Yine glutamin var. Buda aminoasit çeşidi. Şuan çok gerek yok sana. BCAA ve Protein tozu işini görür şuanlık.
  • 24-04-2018, 22:15:02
    #16
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bazıları boş yapmış takmayın. Supplement zararlıdır vs diyenler her gün fast food yiyip sonrasında sigara içen tipler. Takılmayın onlara.
    Her şeyin fazlası zararlıdır. Bu supplement ürünlerinde de geçerlidir. Hepsinden yeteri miktarda almalısınız. Örnek olarak çok protein tozu içerseniz karaciğerde yağlanma olur sağlık sorunları yaşarsınız. Maşallah herkes bir şey bilmeden ana haberlerde ki gibi kötülemiş

    Şu türk mileti streoid ile supplement ayrımını yapamıyor. Artık farkındaysanız xxx nutrion tarzından reklamlar bile çıkıyor televizyonlarda. Zararlı olsa sağlık bakanlığı ülkeye sokup reklam yaptırmasına izin verir mi ?


    -----


    Kardeşim ben profesyonel değilim ama kendi edindiğim tecrübelerle sana bildiklerimi aktaracağım.
    Bence boyuna göre kilon fazla. 80-85 ideal senin için tabi az yağlı şeklilde...

    Yağ vermeyede çalışmalısın. Kas ağrısı olmaması, cardio yaparken kastan gitmemesi ve kasların hızlıca toparlanması için BCAA (aminoasit) alabilirsin. Bu zamana kadar çok BCAA denedim. Geçenlerde aldığım "Sci-Mx BCAA Intra Hardcore 480 Gr" ürününü çok beğendim. Tadı da çok güzel. Eğer alırsan portakallı almanı tavsiye ederim.

    Protein tozu olarak Weider Premium Whey çikolatalı aromalısını öneririm. Ama fiyatı biraz tuzlu. İçerisindeki besin değerleri ve ham madde kalitesi diğerlerine göre daha iyi. Ama bu çok pahalı bana başka bir ürün öner dersen Nutrend %100 Whey Protein kurabiye aromalısını öneririm.

    Ne kadardır spor yapıyorsun bilmiyorum ama eğer daha yeniysen supplement kullanımına 1. aydan sonra başlamanı öneririm. İlk ay izole hareketlerde tüm kas gruplarını çalıştırmalısın daha sonra bölge bölge çalışarak zamanla güzel bir vücut yapabilirsin. Sonuçta bu besinler takviye edici ürünler. Kullandıktan sonra 1 ayda Arnold gibi olmayı bekleme. Her şey beslenme ve antrenmanda bitiyor.

    Mesela Creatin ürünüde var ama bu genelde kışın kullanılıyor. Vücutta su tutuyor kütle kazanmanı kolaylaştırıyor. Ancak seni olduğundan daha kilolu gösterebilir. Yine glutamin var. Buda aminoasit çeşidi. Şuan çok gerek yok sana. BCAA ve Protein tozu işini görür şuanlık.
    Dostum yanıtın için çok teşekkür ederim. Spor bilgim var az-biraz ama hiçbir zaman bunu biliyorum diye yorumlamam. Kafam rahat olmadığından dolayı (psikolojik sıkıntılar) çok fazla gidemiyorum salona. Bazen yeri geliyor donduruyorum 2 ay boyunca gitmiyorum, bazı şeyleri yoluna koydum ve gitmeye karar verdim bakalım. 91 kiloyum ama löp löp yağ değilim, yani çok fazla yağım yok diyebilirim 6 ay aradan sonra yeniden başladım 2 hafta falan oluyor, daha önce weider whey kullandım gayet iyi ürün ama 300 lira nedir? önerdiğin bcaa da 150 lira toplamda 450 lira. Neyse yine de enişteye iteleyecem

    O zaman diyorsun ki sci mx bcaa ile weider whey al kullan diyorsun? Ölçülerine baktım da ortalama 1.5 - 2 ay götürür sanırım?
  • 25-04-2018, 13:08:35
    #17
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum yanıtın için çok teşekkür ederim. Spor bilgim var az-biraz ama hiçbir zaman bunu biliyorum diye yorumlamam. Kafam rahat olmadığından dolayı (psikolojik sıkıntılar) çok fazla gidemiyorum salona. Bazen yeri geliyor donduruyorum 2 ay boyunca gitmiyorum, bazı şeyleri yoluna koydum ve gitmeye karar verdim bakalım. 91 kiloyum ama löp löp yağ değilim, yani çok fazla yağım yok diyebilirim 6 ay aradan sonra yeniden başladım 2 hafta falan oluyor, daha önce weider whey kullandım gayet iyi ürün ama 300 lira nedir? önerdiğin bcaa da 150 lira toplamda 450 lira. Neyse yine de enişteye iteleyecem

    O zaman diyorsun ki sci mx bcaa ile weider whey al kullan diyorsun? Ölçülerine baktım da ortalama 1.5 - 2 ay götürür sanırım?
    Hocam zaten kimse her şeyi bilemez. Bildiklerimi aktarmaya çalıştım ben sadece
    Ben aşırı sinirlenen bir insanım bu nedenle spora başladım. Tüm sinirimi stresimi ağırlıklardan çıkarıyorum. Moralim bozuk olunca spora gidiyorum çok iyi geliyor. Bence sıkıntıların var diye gitmemezlik yapma. Belki tüm sinir stresini atacaksın Hem emeğine yazık hem zamanına. Biliyorsun çok nankör spor. Yapmayınca güç kaybı ve kas kaybı oluyor.


    Hocam sorma.. Her geçen gün pahalanıyor ürünler. istersen diğer protein tozuna bak onu kullanıyorum şuan ben
  • 25-04-2018, 13:13:38
    #18
    https://www.facebook.com/mahmut.demirhan.5076

    Mahmut Abi sürekli bilgi paylaşımı yapıyor kendisine danışabilirsin zaman bulduğunda yazar.