• 20-04-2018, 21:13:20
    #1
    Merhaba uzun dönem olarak acemiliğim Manisa Merkez'e çıktı. Sevk Belgesinde kara kuvvetleri piyade olduğum yazmakta. Altta belirttiğim Muv Özelliği ne anlama geliyor? Tecrübesi olanlar detaylı bilgi verirse sevinirim. Teşekkürler
    MUV ÖZELLİĞİ (P-001) AVCI (P.MNG.K.ÇVŞ.)
  • 20-04-2018, 21:25:28
    #2
    DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba uzun dönem olarak acemiliğim Manisa Merkez'e çıktı. Sevk Belgesinde kara kuvvetleri piyade olduğum yazmakta. Altta belirttiğim Muv Özelliği ne anlama geliyor? Tecrübesi olanlar detaylı bilgi verirse sevinirim. Teşekkürler
    MUV ÖZELLİĞİ (P-001) AVCI (P.MNG.K.ÇVŞ.)
    Toprağım bnmde acemilik manisa merkezdeydi sevk belgene neresi yazıyor ?
    Manisa merkez batı kışladaydım bn
  • 20-04-2018, 21:28:17
    #3
    barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toprağım bnmde acemilik manisa merkezdeydi sevk belgene neresi yazıyor ?
    Manisa merkez batı kışladaydım bn
    Kışla bilgisi vermiyor, onu ilk gün kayıtları yaparken açıklıyorlarmış.
  • 20-04-2018, 21:32:59
    #4
    DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kışla bilgisi vermiyor, onu ilk gün kayıtları yaparken açıklıyorlarmış.
    Eğitimin Lise ve üzeri sanırım oyüzden onbaşı ve çavuş kışlasını gidiyorsun

    (P.MNG.K.ÇVŞ.) Piyade Manga Komutanı Çavuş Talimgahı
    2.grup diyorsun bende 91/2 olarak Manisa Merkez Batı Kışla 1 Tabur 4 Bölük olarak 1 ay Piyade er olarak yaptım.Otel Saruhan tam karşısında
  • 20-04-2018, 21:40:49
    #5
    barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğitimin Lise ve üzeri sanırım oyüzden onbaşı ve çavuş kışlasını gidiyorsun

    (P.MNG.K.ÇVŞ.) Piyade Manga Komutanı Çavuş Talimgahı
    2.grup diyorsun bende 91/2 olarak Manisa Merkez Batı Kışla 1 Tabur 4 Bölük olarak 1 ay Piyade er olarak yaptım.Otel Saruhan tam karşısında
    Evet Lise, Üni dondurdum öyle gidiyorum. Birde uzun dönem olunca o yüzden layik gördüler sanırım. Komutan eli ayağı düzgünmü diye bakıyormuş falan öyle duydum. O şekilde seçiyormuş galiba.
    Acemi sonunda onbaşı, usta birliğinde çavuş olunuyormuş araştırdığım kadarıyla. Böyle olmasına sevindim çünki askerde kalma taraftarıyım.
  • 20-04-2018, 21:46:40
    #6
    bitermi şimdi 365 hayırlı teskereler hocam bende manisa / alaşehirde yapmıştım geçen sene.
  • 20-04-2018, 21:51:45
    #7
    Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bitermi şimdi 365 hayırlı teskereler hocam bende manisa / alaşehirde yapmıştım geçen sene.
    Teşekkürler bitirmeyi değilde kalmayı düşünüyorum, tabi durum neyi gösterir bilemem. Hayırlısı olsun.