barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğitimin Lise ve üzeri sanırım oyüzden onbaşı ve çavuş kışlasını gidiyorsun

(P.MNG.K.ÇVŞ.) Piyade Manga Komutanı Çavuş Talimgahı
2.grup diyorsun bende 91/2 olarak Manisa Merkez Batı Kışla 1 Tabur 4 Bölük olarak 1 ay Piyade er olarak yaptım.Otel Saruhan tam karşısında
Evet Lise, Üni dondurdum öyle gidiyorum. Birde uzun dönem olunca o yüzden layik gördüler sanırım. Komutan eli ayağı düzgünmü diye bakıyormuş falan öyle duydum. O şekilde seçiyormuş galiba.
Acemi sonunda onbaşı, usta birliğinde çavuş olunuyormuş araştırdığım kadarıyla. Böyle olmasına sevindim çünki askerde kalma taraftarıyım.