DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kışla bilgisi vermiyor, onu ilk gün kayıtları yaparken açıklıyorlarmış.
Eğitimin Lise ve üzeri sanırım oyüzden onbaşı ve çavuş kışlasını gidiyorsun

(P.MNG.K.ÇVŞ.) Piyade Manga Komutanı Çavuş Talimgahı
2.grup diyorsun bende 91/2 olarak Manisa Merkez Batı Kışla 1 Tabur 4 Bölük olarak 1 ay Piyade er olarak yaptım.Otel Saruhan tam karşısında