Kışla bilgisi vermiyor, onu ilk gün kayıtları yaparken açıklıyorlarmış.
Eğitimin Lise ve üzeri sanırım oyüzden onbaşı ve çavuş kışlasını gidiyorsun
(P.MNG.K.ÇVŞ.) Piyade Manga Komutanı Çavuş Talimgahı
2.grup diyorsun bende 91/2 olarak Manisa Merkez Batı Kışla 1 Tabur 4 Bölük olarak 1 ay Piyade er olarak yaptım.Otel Saruhan tam karşısında