Konu
Manisa Merkez Askerlik
20-04-2018, 21:51:45
#7
DelpaN
Shrin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bitermi şimdi 365
hayırlı teskereler hocam bende manisa / alaşehirde yapmıştım geçen sene.
Teşekkürler
bitirmeyi değilde kalmayı düşünüyorum, tabi durum neyi gösterir bilemem. Hayırlısı olsun.