Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bitermi şimdi 365 hayırlı teskereler hocam bende manisa / alaşehirde yapmıştım geçen sene.
Teşekkürler bitirmeyi değilde kalmayı düşünüyorum, tabi durum neyi gösterir bilemem. Hayırlısı olsun.