Güçlü bir makine aldıktan sonra bu programlara terfi etmek istedim. 3D modelleme öğrenmek için Maya kullanmam gerekti. Bunlarda bildiğiniz üzere pahalı programlar. Ancak biraz araştırdıktan sonra Autodesk'in tüm öğrencilere sağladığı ücretsiz 3 senelik lisans kampanyası var. Ben başvuru yaptım anında lisansları aldım. Şu anda 3 senelik ücretsiz lisansım mevcut. Herhangi bir belge vs. istemedi. Kendi sitesi üzerinden başvuru yapabilirsiniz. Teşekkür edilmesi gereken bir ayrıcalık bu. Ayrıca şunu da belirtmem gerekir ki tüm Autodesk ürünlerini kullanabiliyorsunuz.
PHPStorm ise bildiğiniz üzere PHP dili için mükemmel bir IDE. Tabi bu şirketin çıkardığı ürün tek PHPStorm değil. Web Storm gibi araçları mevcut. Yine bu şirketinde sağladığı öğrencilik ayrıcalığı var. Başvuru yaptım ondan da birkaç gün içerisinde geri dönüş olacak. Belge istediler. Bende öğrenci belgesi yolladım. Düşünen arkadaşlar yine kendi web sitesi üzerinden destek alabilirler. Bence bu fırsatları kaçırmayın. Çok işinizi görebilir