• 01-04-2018, 21:01:11
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Güçlü bir makine aldıktan sonra bu programlara terfi etmek istedim. 3D modelleme öğrenmek için Maya kullanmam gerekti. Bunlarda bildiğiniz üzere pahalı programlar. Ancak biraz araştırdıktan sonra Autodesk'in tüm öğrencilere sağladığı ücretsiz 3 senelik lisans kampanyası var. Ben başvuru yaptım anında lisansları aldım. Şu anda 3 senelik ücretsiz lisansım mevcut. Herhangi bir belge vs. istemedi. Kendi sitesi üzerinden başvuru yapabilirsiniz. Teşekkür edilmesi gereken bir ayrıcalık bu. Ayrıca şunu da belirtmem gerekir ki tüm Autodesk ürünlerini kullanabiliyorsunuz.


    PHPStorm ise bildiğiniz üzere PHP dili için mükemmel bir IDE. Tabi bu şirketin çıkardığı ürün tek PHPStorm değil. Web Storm gibi araçları mevcut. Yine bu şirketinde sağladığı öğrencilik ayrıcalığı var. Başvuru yaptım ondan da birkaç gün içerisinde geri dönüş olacak. Belge istediler. Bende öğrenci belgesi yolladım. Düşünen arkadaşlar yine kendi web sitesi üzerinden destek alabilirler. Bence bu fırsatları kaçırmayın. Çok işinizi görebilir
  • 01-04-2018, 21:14:13
    #2
    Github educational paketini de inceleyebilirsin.
  • 01-04-2018, 21:25:43
    #3
    Bende kullanıyorum gerçekten öğrencilere bu şekilde destek olmaları çok ince bir düşünce. Darısı Türkiye'de olan projelere Bu arada phpStorm için üniversite mailiniz (edu.tr) varsa otomatik lisansda alabiliyorsunuz.
  • 01-04-2018, 21:27:59
    #4
    hozcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende kullanıyorum gerçekten öğrencilere bu şekilde destek olmaları çok ince bir düşünce. Darısı Türkiye'de olan projelere Bu arada phpStorm için üniversite mailiniz (edu.tr) varsa otomatik lisansda alabiliyorsunuz.
    Benim mail adresim yoktu. Bende öğrenci belgesi yolladım. 1 haftaya dönüş yapacağız dediler.
  • 01-04-2018, 21:34:03
    #5
    PhpStorm edu.tr maili olana anında veriyor ücretsiz kullanım fakat bu programı kullanıp para kazanırsak etik olmaz diye düşünüyorum, paralı aldığım sürümü kullanıyorum iş yapınca. Çünkü orada öğrenme ve ders için veriyor size yanlış çeviri yapmadıysam.
  • 01-04-2018, 21:37:14
    #6
    ⚡⭐SUNUCU OPTİMİZASYONU⭐🚀
    Phpstormu 1 seneden fazladir kullaniyorum edu.tr mailimle gercekten iyi bir ide ogrenciler icin ucretsiz lisans vermeleri de cok iyi

    SM-N950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 02-04-2018, 20:28:13
    #7
    erkutarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PhpStorm edu.tr maili olana anında veriyor ücretsiz kullanım fakat bu programı kullanıp para kazanırsak etik olmaz diye düşünüyorum, paralı aldığım sürümü kullanıyorum iş yapınca. Çünkü orada öğrenme ve ders için veriyor size yanlış çeviri yapmadıysam.
    Bence yanlış bir düşünce. Sonuçta sana para kazanamazsın diye vermiyor bu lisansları.

    Edit : Sadece eğitim için diye belirtiliyormuş. Autodesk'te dikkat etmemiştim. PHPStormda yazdığını gördüm. Autodesktede vardır sanırım.
  • 12-06-2020, 16:14:31
    #8
    burak2yilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    Güçlü bir makine aldıktan sonra bu programlara terfi etmek istedim. 3D modelleme öğrenmek için Maya kullanmam gerekti. Bunlarda bildiğiniz üzere pahalı programlar. Ancak biraz araştırdıktan sonra Autodesk'in tüm öğrencilere sağladığı ücretsiz 3 senelik lisans kampanyası var. Ben başvuru yaptım anında lisansları aldım. Şu anda 3 senelik ücretsiz lisansım mevcut. Herhangi bir belge vs. istemedi. Kendi sitesi üzerinden başvuru yapabilirsiniz. Teşekkür edilmesi gereken bir ayrıcalık bu. Ayrıca şunu da belirtmem gerekir ki tüm Autodesk ürünlerini kullanabiliyorsunuz.


    PHPStorm ise bildiğiniz üzere PHP dili için mükemmel bir IDE. Tabi bu şirketin çıkardığı ürün tek PHPStorm değil. Web Storm gibi araçları mevcut. Yine bu şirketinde sağladığı öğrencilik ayrıcalığı var. Başvuru yaptım ondan da birkaç gün içerisinde geri dönüş olacak. Belge istediler. Bende öğrenci belgesi yolladım. Düşünen arkadaşlar yine kendi web sitesi üzerinden destek alabilirler. Bence bu fırsatları kaçırmayın. Çok işinizi görebilir
    Sitesinde Yazdığı Üzere; PHPStorm = WebStorm + PHP + DB / Database
  • 23-06-2020, 02:04:27
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selam arkadaşlar,

    Öğrenciliğim biteli bir süre oldu. Lisansım iptal ettiler sanırım. Tekrar öğrenci lisansı almak istiyorum. Ülkemizden döviz çıktısı olmasın şimdi Öğrenci mail adresi olan arkadaşlar belki yardım edebilir mi?