erkutarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PhpStorm edu.tr maili olana anında veriyor ücretsiz kullanım fakat bu programı kullanıp para kazanırsak etik olmaz diye düşünüyorum, paralı aldığım sürümü kullanıyorum iş yapınca. Çünkü orada öğrenme ve ders için veriyor size yanlış çeviri yapmadıysam.
Bence yanlış bir düşünce. Sonuçta sana para kazanamazsın diye vermiyor bu lisansları.

Edit : Sadece eğitim için diye belirtiliyormuş. Autodesk'te dikkat etmemiştim. PHPStormda yazdığını gördüm. Autodesktede vardır sanırım.