Bende kullanıyorum gerçekten öğrencilere bu şekilde destek olmaları çok ince bir düşünce. Darısı Türkiye'de olan projelere Bu arada phpStorm için üniversite mailiniz (edu.tr) varsa otomatik lisansda alabiliyorsunuz.