hozcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende kullanıyorum gerçekten öğrencilere bu şekilde destek olmaları çok ince bir düşünce. Darısı Türkiye'de olan projelere Bu arada phpStorm için üniversite mailiniz (edu.tr) varsa otomatik lisansda alabiliyorsunuz.
Benim mail adresim yoktu. Bende öğrenci belgesi yolladım. 1 haftaya dönüş yapacağız dediler.