Arkadaşlar elbette r10 sitemiz gibi kazanç sağlayabileceğimiz başka webmaster forum siteleri yoktur, fakat el elden üstündür diyelim...
r10.net (Sen Başkasın)
******.com
*******.com
webmastersitesi.com (bu kapandı galiba)
******.com
ve
armut.com
bionluk.com
idemama.com
bunun gibi ticaret alanlarımızı oluşturabilecek siteleri yazarsak bilmediklerimizi de öğrenmiş pazarlama alanımızı genişletmiş oluruz...
Bu birinci sayfada da listeyi olabildiğince genişleteceğim... Teşekkürler
Ticaret Yapılabilen WebMaster Siteleri Hangileri...?
13
●1.579
- 19-03-2018, 05:36:07Bütün diğer sitelerde ki kullanıcılar r10 u takip ediyor zaten. Bu yüzden satış konunuzun altına r10 dışı iletişim yazıp mail adresi skype adresi falan ekleyin öyle yapın derim. ****** kaliteli gibi duruyor onun haricinde çoğu sitede 100 kelimesi 25 kuruştan makale zar zor yazıyorsunuz
- 11-04-2019, 00:43:08Bugünlerde dikkat çeken forumlardan biri https://*********************** tiçarette yapabiliyorsunuz beğendiğim sitelerden dikkatimi çeken unsur ise ortaya bir fark koyduğu belki dikkatinizi çekmiştir.
- 11-04-2019, 00:51:25Güncellik namına bir şey yok hocam emin misiniz bu site olduğuna?classymodel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 dışında yabancı forumları bilgi amaçlı kullanırım. Ticaret yapacak kadar ingilizcem yok ancak translate ile ilgimi çeken konulardaki yazıları okurum. Tavsiye ederim.
https://www.blackhatworld.com/
http://www.v7n.com/forums/index.php
https://www.warriorforum.com/
https://www.webmasterworld.com/home.htm
https://www.webmasterforums.com/
https://www.webmastersun.com/
https://forums.digitalpoint.com/ - 11-04-2019, 01:20:50RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam teşekkürler ne zamandır yabancı forum arıyorum - 11-04-2019, 01:24:19etp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rica ederim hocam faydalı olmasına sevindim. Ben de zamanında çok aramıştım
- 11-04-2019, 01:28:39RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yabancı forumların 3'ünü kullanıyorum gayet güzel bir kitlesi var , güzel satışlar yapabilirsiniz ,genelde paypal kullanıyorlar ödemelerinizi oradan alın sadece farklı yöntemler kullananları kabul etmeyin.
TR'de ise r10 dışı forumlarda kalite oldukça düşük bence - 11-04-2019, 01:29:56Hangilerini kullanıyorsunuz hocam ?PubMed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle