Bu yabancı forumların 3'ünü kullanıyorum gayet güzel bir kitlesi var , güzel satışlar yapabilirsiniz ,genelde paypal kullanıyorlar ödemelerinizi oradan alın sadece farklı yöntemler kullananları kabul etmeyin.
TR'de ise r10 dışı forumlarda kalite oldukça düşük bence