@RaXeS ; Güncellik namına bir şey yok hocam emin misiniz bu site olduğuna?
R10 dışında yabancı forumları bilgi amaçlı kullanırım. Ticaret yapacak kadar ingilizcem yok ancak translate ile ilgimi çeken konulardaki yazıları okurum. Tavsiye ederim.
Sürekli olarak gelişim içinde olduğu için paylaştım yani yeni bir yıldız doğuyor