Bütün diğer sitelerde ki kullanıcılar r10 u takip ediyor zaten. Bu yüzden satış konunuzun altına r10 dışı iletişim yazıp mail adresi skype adresi falan ekleyin öyle yapın derim. ****** kaliteli gibi duruyor onun haricinde çoğu sitede 100 kelimesi 25 kuruştan makale zar zor yazıyorsunuz