• 15-03-2018, 16:08:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar nasip olursa Ankara dan Antayla ya geçiş yapacağım allahın izni ile ondan dolayı r10 giriş yapmakta sorun var mı yada olacak mı ? Kime bildirmem gerek bunu yardımcı olur musunuz ?
  • 15-03-2018, 16:22:17
    #2
    Sanmıyorum sorun olacağını hocam.
  • 15-03-2018, 16:39:25
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    wptolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar nasip olursa Ankara dan Antayla ya geçiş yapacağım allahın izni ile ondan dolayı r10 giriş yapmakta sorun var mı yada olacak mı ? Kime bildirmem gerek bunu yardımcı olur musunuz ?
    Ankara'nın sis ve soğuk havasını özlersiniz.
    Bu kış kazak giydiğim gün sayısı 20 veya 30 gündür.
  • 15-03-2018, 17:17:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ByOyunBozan7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara'nın sis ve soğuk havasını özlersiniz.
    Bu kış kazak giydiğim gün sayısı 20 veya 30 gündür.
    5 yıldır Ankaradayım gri bir şehir Antalya Daha güzeldir