ByOyunBozan7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ankara'nın sis ve soğuk havasını özlersiniz.
Bu kış kazak giydiğim gün sayısı 20 veya 30 gündür.
5 yıldır Ankaradayım gri bir şehir Antalya Daha güzeldir