Arkadaşlar nasip olursa Ankara dan Antayla ya geçiş yapacağım allahın izni ile ondan dolayı r10 giriş yapmakta sorun var mı yada olacak mı ? Kime bildirmem gerek bunu yardımcı olur musunuz ?
Ankara'nın sis ve soğuk havasını özlersiniz.

Bu kış kazak giydiğim gün sayısı 20 veya 30 gündür.