Arkadaşlar nasip olursa Ankara dan Antayla ya geçiş yapacağım allahın izni ile ondan dolayı r10 giriş yapmakta sorun var mı yada olacak mı ? Kime bildirmem gerek bunu yardımcı olur musunuz ?